Emakume eta neska zientzilarien nazioarteko eguna 2019

koldo Mitxelena

Hitzaldi irekia | Charla abierta

Bikote kideak | Parejas de compañeros

• Reyes Calvo (CIC nanoGUNE) & Miguel Moreno (DIPC-CFM)
  • Celia Rogero (CFM) & Sebastian Bergeret (DIPC-CFM)
  • Aitziber López Cortajarena (CIC biomaGUNE) & Fernando López (CIC biomaGUNE)

KOMUNITATE ZIENTIFIKOA | COMUNIDAD CIENTÍFICA

Open Science from the inside out: concept, challenges and implementation

Otsailak 13 Febrero, 12:00

Centro Carlos Santamaria Zentroa (UPV/EHU)

Open Talk | Hitzaldi Irekia | Charla Abierta

Download the presentation | Aurkezpena deskagatu | Deskarga la Presentación

Amona’s power

Otsailak 14 Febrero, 10:30
Centro de Física de Materiales (CFM)

BETETA | COMPLETA

HAURRAK/ PEQUES

Ezagutzen al duzu emakume zientzialaririk?

¿Conoces alguna mujer científica?

Otsailak 11 Febrero – CIC biomaGUNE

Otsailak 12 Febrero- CIC nanoGUNE

(Talde Itxiak | Grupos Cerrados)

Lehen hezkuntzako neska-mutilei zuzendutako zientzia tailerra. Gure ikerketa zentroetako emakumezko ikerlariek historian zehar emakumeek zientzian izandako rola nabarmentzeko hainbat jarduera egingo dituzte, baita hainbat frogantza zientifiko ere, bi orduko tailer baten bidez.

Taller de nanociencia para niñas y niños de 6º de primaria. Las investigadoras de los centros organizadores realizarán distintas actividades encaminadas a resaltar el papel de las mujeres en ciencia a lo largo de la historia y demostraciones científicas en este taller de dos horas de duración.

NERABEAK / ADOLESCENTES

Zientzia bada nesken kontua
La ciencia sí es cosa de chicas

Otsailak 15 Febrero, 16:00
CIC nanoGUNE

BETETA | COMPLETA

Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko ikasleei zuzendutako tailerra. NanoGUNEko emakumezko ikerlariek gidatua, neskak “egun batez zientzialari” izango dira eta hainbat esperimentu nanozientifiko egingo dituzte.

Taller dirigido a estudiantes de secundaria y bachillerato. Guiadas por las investigadoras de los centros organizadores, tendrán la oportunidad de ser “científicas por un día” y realizar diversos experimentos nanocientíficos.

Institutu baten bisita

Visita de instituto

Otsailak 11 Febrero, 09:30
CFM – DIPC

(Talde itxia / Grupo cerrado)

Emakumeek eta neskek zientzian sarbide eta parte-hartze erabatekoa eta berdintasunezkoa izatea lortzeko, Nazio Batuen Batzar Nagusiak otsailaren 11 Emakume eta Neska Zientzialarien Nazioarteko Eguna izendatzea erabaki zuen 2016an.

Otsailaren 11tik 15era, CIC nanoGUNE, CFM, CIC biomaGUNE eta Donostia International Physics Center (DIPC)-ak  egun hori oroitzeko hainbat jarduera egingo dituzte. Jarduera horien helburuak zientziaren diharduten emakumeen lana ikusaraztea, jarduera zientifiko-teknikoak gizonezkoen kontua diren ustea apurtzea eta neskek zientziako ikasketak hauta ditzatela sustatzea dira.

Con el fin de lograr el acceso y la participación plena y equitativa en la ciencia para las mujeres y las niñas, la Asamblea General de las Naciones Unidas decidió en 2016 proclamar el 11 de febrero como el Día Internacional de la Mujer y la Niña en la Ciencia.

Del 11 al 15 de febrero de 2019, CIC nanoGUNE, el CFM, CIC biomaGUNE y el Donostia International Physics Center (DIPC) conmemoran este día, celebrando una serie de eventos que tienen como objetivo hacer visible la actividad de las mujeres en ciencia, romper con los roles típicamente masculinos atribuidos a las actividades científico-técnicas y fomentar la elección de carreras científicas entre niñas y adolescentes.